New-In: Geïllustreerde kaarten

Illustratie, Lianne Middeldorp, Mode, New In, Nieuw, Winactie
Niet heel vaak doe ik mee aan een winactie. Het is vaak super leuk, maar ik doe het liefst alleen mee als de actie ook echt bij mij past. Zo kwam ik laatst de winactie van Lianne Middeldorp tegen. Ik volg haar al langer op Instagram voor haar mooie illustraties. Ze heeft zo een leuke illustratiestijl! Een winactie waarmee je drie kaarten met haar illustraties kan winnen, wou ik dan ook niet missen. En raad eens, ik won!

De kaarten heb ik inmiddels binnen en om Lianne en haar illustraties eens in het zonnetje te zetten, zal ik de kaarten stuk voor stuk bijlangs gaan. Het Instagramaccount van Lianne waar ik de kaarten via gewonnen heb is, zou ik nog even vermelden zodat jullie Lianne en haar illustraties kunnen vinden. Deze is haar account: x. (Dit bericht is verder niet gesponsord door Lianne. Ik vind haar illustraties gewoon heel mooi)


 

 

You are amazing

Dit is de meest kleurrijke kaart van het drietal. Een mooie close-up van volgens mij Lianne zelf met haar Dolce & Gabbana zonnebril op. Het leuke aan deze kaart is dat dezelfde kleuren in de hele outfit terugkomen. Dit maakt de illustratie opvallend, maar tegelijkertijd blijft er een geheel. De quote die aan de illustratie is toegevoegd, blijft ook niet te opvallend doordat er een vrij smal, maar gedeeltelijk groot, lettertype is gebruikt. Deze is niet helemaal goed leesbaar op bovenstaande foto, maar er staat: YOU ARE AMAZING. remember that. Een quote die wat mij betreft bij de fancy uitstraling van de illustratie past.

 

 

See you in paradise

De meest perfecte zomerkaart wat mij betreft, als het om de mode gaat. Grote hoeden, batpakken, zonnebrillen, maar natuurlijk ook een leuke tas geven wel echt dat luxe zomergevoel. Of terwijl, het Paradise gevoel. De quote had dus ook niet anders op de kaart hoeven te staan. Deze kaart is wel wat minder opvallend dan de vorige door het vele gebruik van zwart en wit en doordat de illustratie zelf iets minder plaats inneemt dan de close-up illustratie van de vorige kaart. Dit alles maakt de kaart misschien wel wat rustiger, maar hij past daardoor wel heel leuk op bijvoorbeeld je kamer tussen alle kleuren (of juist niet) die al op je kamer zijn.

 

 

Gucci Mania

De derde en laatste kaart is totaal anders dan de rest. Waar de andere twee een combinatie zijn van een quote en een illustratie, is deze kaart gevuld met donkergroene Gucci sandalen. Gucci is op het moment een nog groter ding dan het al was. Ik ben altijd al dol geweest op het merk. Een herhaling van dezelfde sandaal maakt hem voor mij alleen maar interessanter. De sandaal is vrij gedetailleerd geïllustreerd, maar op de kaart door de herhaling vrij klein weergegeven. Dit laat me langer naar de illustratie kijken om ieder detail tot me door te laten komen. Wat ik overigens ook heel leuk vind aan deze kaart, is dat Lianne heeft gespeeld met het plaatsen van de sandalen. Ze staan allemaal weer net wat anders.

 

 

Als laatst nog even de achterkant van de kaarten. De kaarten hebben alle drie eenzelfde achterkant die vooral open is gelaten om op te kunnen schrijven (of misschien ook wel wat tekenen), ze hebben een lijntje voor de naam van de verzender, een lijntje voor de naam en het adres van de ontvanger en de link naar de website van Lianne staat nog klein aangegeven om de afkomst van de kaart mee aan te duiden. Heel simpel en vrij gebruikelijk, maar ook eigenlijk een achterkant die niet anders hoeft of hoort te zijn. Gewoon goed met een mooi lettertype.

De kaarten zijn trouwens van vrij sterk karton gemaakt, wat de kaarten van een goede kwaliteit maken. Voor mijn gevoel kan je aan de randen een heeeeel klein beetje zien dat de kaarten zelfgemaakt zijn, maar dit valt wat mij betreft over het hoofd te zien. In ieder geval ben ik erg blij met mijn kaarten! Waarschijnlijk ga ik ze op mijn kamer in lijstjes zetten of met wat washi tape ophangen. Zo kunnen ze mooi als decoratie op staan!

 

Xxx

4 gedachtes over “New-In: Geïllustreerde kaarten

Geef een reactie

