My Style Hair: Wild & Free

Haar, Haarstijl, Hair, Kapper, Kapsel, My Style Hair, Nieuw, Nieuw Kapsel
Het was al weer een tijdje geleden dat ik laagjes in met haar had laten knippen en dat was goed te zien. Mijn haar werd me wat te saai, vooral voor in de zomer, dus ik ben vandaag weer eens bij de kapper langs gegaan om wat meer spice aan mijn haar te geven. Lekker veel laagjes en een beetje wild was dan ook wat ik tegen maar kapper heb gezegd. Dat is precies wat ze van mijn haar heeft gemaakt en in deze post laat ik je zien wat het resultaat is. Een niet al te lange blogpost, maar hé, ik vind het wel leuk om mijn kapsel weer eens met jullie te delen.


 

 

Wat is er nou precies gebeurd? In november vorig jaar liet ik mijn haar al in laagjes knippen. De laagjes waren toen iets voorzichtig aangezet om niet te heftig van geen laagjes naar wel laagjes te gaan. Nu zijn we wel voor het complete plaatje gegaan, dus is mijn haar in wat heftigere laagjes geknipt. Het effect hiervan is dat mijn haar, dat van nature soms een beetje golft, veel meer golvend wordt en daardoor ook meer volume krijgt. Dit terwijl mijn haar door de laagjes dunner is geworden. Heel gek dus, maar ergens ook wel logisch. Het haar wordt wat minder zwaar door de laagjes waardoor krullen, of in mijn geval golven, sneller ontstaan.

Naast de laagjes zelf, heb ik echt gevraagd om de voorste plukjes van mijn haar een stuk korter te laten knippen. Deze plukjes vond ik veel te lang worden om bij mijn geliefde lage staart als enige los langs mijn gezicht te laten vallen. Vooral met mijn nog meer geliefde sjaaltjes (al weer gespot in deze blogpost) draag ik dit simpele kapsel graag. Dit was voor mij dus een belangrijk aspect om rekening mee te houden toen ik bij de kapper zat. Verder is het mijn kapper die mijn haar mooi heeft geknipt. Ik ben er weer super blij mee en misschien kan ik jullie er weer mee inspireren.

 

 

Xxx

8 gedachtes over “My Style Hair: Wild & Free

Geef een reactie

