This was my 2017: Mei

Bloggen, Camera, Examens, Mei, Nederlands, Rijbewijs, This was my 2017, This Was My 2017: Mei, Verjaardagen
De maand mei is een maand waarin er veel gebeurd is. Zo haalde ik mijn rijbewijs, waren de examens dan toch echt daar en ben ik na mijn examens gaan werken. Zo raar allemaal dat ik bij het zoeken naar de foto’s van deze maand bijna verrast was dat alles nog maar zo kort geleden gebeurd is. Genoeg in ieder geval om met jullie te delen en dat gaan we deze maand dan ook weer doen.

De maand mei was ook een maand waarin ik wat minder actief heb geblogd. Dit kwam dan weer door de examens die even voor gingen, maar ook doordat ik wat probleempjes had met het uploaden van foto’s op mijn blog. Gelukkig zijn de examens nu voorbij en heb ik de problemen wat betreft mijn blog nu allemaal opgelost waardoor mijn blogposts hopelijk de aankomende tijd weer normaal op de maandag en de vrijdag online kunnen komen!


 

 

1. Links boven. Misschien hadden jullie het nog niet door, maar ik ben dol op bloemen en als de blaadjes van de bloesem beginnen te vallen, geeft dat zo’n vrolijke confetti uitstraling! Ik ben er dol op!

2. Rechts boven. Wat er ook gebeurt, de afgelopen maand ben ik in ieder geval voor één van mijn examens geslaagd! Na drie keer gezakt te zijn (jep, oeps.. niet zo leuk), mag ik nu dan eindelijk alleen in de auto rondrijden en daar heb ik de afgelopen maand al vaker gebruik van gemaakt.

3. Tweede rij links en rechts. Moederdag viel tijdens de examens. Wat voor mij niet eens heel erg viel, omdat ik de volgende dag wiskunde had en ik dat al aardig kende. We gingen voor moederdag uiteten en kozen voor een pizzeria in de buurt. Heel leuk! Op de linker foto zie je de outfit die ik droeg en op de rechter foto natuurlijk mijn pizza. Deze outfit droeg ik trouwens ook tijdens mijn Frans examen, omdat ik het natuurlijk niet kon laten om in de Franse stijl mijn examen te maken.

4. Links en rechts onder. Het examen Nederlands was het examen waar wij als vwo-zijnde mee begonnen en ik kan jullie zeggen dat het ook meteen de ergste van allemaal was. Teksten over vrouwenemancipatie en met woorden als disproportioneel waar we op gehoopt hadden. Tijdens de examens was een vriendin jarig. Om haar een onvergetelijk cadeau te geven besloot ik samen met een andere vriendin een doosje verrassingseieren te kopen en om dit doosje prachtig mooi in te pakken in een van de ergste teksten van het Nederlands examen. Een mooi cadeautje, toch? Zeker met het touwtje dat diende de plakband verving.

 

 

5. Meteen de avond na het laatste examen is de vakantie begonnen met een feestje. De perfecte datum, met lekker weer en gezellige mensen. Het was nog om de verjaardag van de vriendin van de verrassingseieren te vieren.

6. Rechts boven. Samen met mijn vader rondrijden op zonnige, warme avonden. Love it! Ik ben zo blij dat het weer warm is buiten!

7. Tweede links. Die week had ik meer verjaardagen. Zo waren er nog twee andere vriendinnen jarig. Naar een ging ik weer eens lekker op de fiets. Nu ik mijn rijbewijs heb, ben ik tijdens de examens een paar keer met de auto geweest en omdat de examens voorbij zijn hoef ik al helemaal niet meer naar school te fietsen. Fietsen wanneer het niet per se hoeft, maakt het een stuk leuker.

8. Als alle examens voorbij zijn, betekent het ook dat alle boeken weer ingeleverd mogen worden. Nog even een keer dag zeggen tegen die stapel boeken en mijn kluisje op school om ze hopelijk niet meer te hoeven gebruiken de rest van het jaar of volgend jaar. Ba-bye!

9. En daar hebben we al weer de derde verjaardag in één week. Volgens mij ben ik nog nooit zo sociaal bezig geweest :’) Het lekkere weer deed me mijn korte broek weer uit de kast halen. Gewoon een gezellige avond met een paar vriendinnen. Meer is niet nodig wat mij betreft.

10. Rechts onder en daar boven. Zoals jullie maandag konden lezen is mijn camera de week ervoor gesneuveld. Bloggen kan ik niet zonder camera, dus ik heb besloten een nieuwe te kopen. Wat testfoto’s worden dan al snel gemaakt. Het is echt een camera waarmee ik wat meer kan spelen wat betreft scherpstellen en instellingen. Dat belooft dus een hoop mooie foto’s te worden!

 

Xxx

2 gedachtes over “This was my 2017: Mei

Geef een reactie

