My Style Music #15

#15, Music, Muziek, My Style Music, My Style Music #15, New Hope Club, Paramore, The Vamps, Troye Sivan
Daar ben ik dan weer! Ik heb mijn examens achter de rug en dat betekent dat ik na twee weken afwezigheid eindelijk weer terug ben om me volop op het bloggen te kunnen storten! Al helemaal met het lekkere weer van nu krijg ik er helemaal zin in om nieuwe blogposts te schrijven, nieuwe dingen te proberen en vooral gewoon om andere dingen te doen dan dat schoolwerk van het afgelopen jaar. Tussen de examens door, vooral tijdens het leren, luisterde ik graag naar muziek, dus het kan dan ook niet anders dan dat ik weer een lange lijst met liedjes heb verzameld. Het zijn er zelfs zo veel dat ik heb besloten er een spotifylijst van te maken. Dus, ben je benieuwd naar alle liedjes? Dan kun je ze hier allemaal beluisteren.

Mijn favorieten van deze keer zijn Fixed, van New Hope Club, Overbehind, van Flor, en Told You So, van Paramore. Alle drie zijn het upbeat liedjes, die aan het zomerse weer nog net wat betere vibes geven en daarnaast zijn het liedjes van drie artiesten waar ik de laatste tijd veel naar luister. Noah Cyrus kwam voor mij dan weer echt uit het niets (om eerlijk te zijn wist ik niet eens dat Miley een zusje heeft), maar ik vind haar muziek echt heel leuk! En DAMN, Martin Garrix EN Troy Sivan: wat een combinatie! Ik hoorde het nummer pas net, maar een plekje in de lijst heeft het meteen verdiend. Wat is jullie favoriet?


 

Cheat Codes, Demi Lovato – No Promises

 

Imagine Dragons – Thunder

 

New Hope Club – Fixed

 

Paramore – Told You So

 

We The Kings – The Story Of Tonight

 

The Vamps & Martin Jensen – Middle Of The Night

 

Noah Cyrus – Stay Together

 

Niall Horan – Slow Hands

 

Harry Styles – Sweet Creature

 

Alma – La Chute Est Lente

 

All Time Low – Life Of The Party

 

Flor – Overbehind

 

Lostboycrow – Devil’s In The Backseat

 

Shawn Hook & Vanessa Hudgens – Reminding me

 

Martin Garrix & Troye Sivan – There For You

 

Florrie – Real Love

 

Xxx

4 gedachtes over “My Style Music #15

  1. Oh god ik ben echt zo verliefd op Niall Horans Slow Hands, ik speel het bijna non-stop als ik muziek luister tijdens het sporten of een busrit ofzo hah (echt een leuke playlist!)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

